Now don't you understand? I'm never changing who I am


Żyjemy z
dnia na dzień. Szybko. Nie zastanawiając się nad konsekwencjami własnych działań,dążąc do celu po trupach. Mówią,że każda wojna wymaga niewinnych ofiar. Bezbronni cywile, polegli na polu bitwy o sukces, spełnienie marzeń i warunkowe szczęście.







Nigdy nie myślałam,że coś, co dawało mi największą radość, stanie się dla mnie obojętne. Fakt, wszystko w życiu przemija, my mijamy.Jednak są momenty, kiedy mamy nadzieję, że nasza pasja, miejsce w którym się znajdujemy, będzie trwało wiecznie, a szanse na coś niesamowitego, o czym nawet nie moglibyśmy wcześniej marzyć, będą powracały w nieskończoność. -Puk,puk! -Kto tam? -Niespodzianka! Nic nie będzie trwało wiecznie.

Jest pewna reklama,strasznie irytująca swoją prawdą. Narodowa bohaterka, wygrywająca bez pomocy leków na astmę. Z uśmiechem przekonuje, że nie można odkładać marzeń na później, że trzeba mieć odwagę, by je spełniać. Czasem jednak ta odwaga powoduje, że za bardzo wierzymy w te marzenia, w siebie. Skoro mogło się zdarzyć raz, pewnie zdarzy się i kolejny! - Błąd. Kolejnym razem, zobaczysz swoje marzenie spełnione przez kogoś innego.


W pewnym momencie, w pogoni za marzeniami,zaczęłam tracić ich sens. Wszystko działo się za szybko. Dostawałam to, czego chciałam.Nigdy tak nie było,więc może to powód,dla którego tak bardzo się zgubiłam. Nadszedł moment kulminacyjny, kiedy moje sprawy przestały być ważne, bo Ktoś,kto zawsze walczył o mnie, potrzebował walki o Niego. W mojej głowie: kiedy przestałaś myśleć o innych?


Wymarzone miejsce, niezbyt dobry czas. Aparat w ręce, w głowie milion myśli, obok przyjaciółka i siostra.I smutek.Bo czegoś w tym brakuje, coś się ulotniło. Gdzie podziała się ta magia?! 
- słyszę samą siebie, gdzieś w środku eksplodują wszystkie skrywane emocje. Tylu ludzi straciłam.

Nadszedł wieczór.Cichy,spokojny wieczór. Zupełne przeciwieństwo dnia pełnego pytań, złości, niewiadomych. Siedząc na zupełnie pustej arenie,słysząc głośny szum płynącej obok rzeki, czując wiatr na swojej twarzy wiem,co po drodze zagubiłam.

Każde marzenie to ludzie, którzy pomagają Ci je spełnić. Bez nich, radość z sukcesu nie ma sensu. Najważniejsze, ale i najtrudniejsze, to pozostać sobą. 








Popularne posty