22 lekcje na 22. urodziny

24 sierpnia – Dzień Niepodległości Ukrainy, mojego drugiego domu i miejsca, w którym wychował się najbardziej nieznośny człowiek świata, zwany moim Najlepszym Przyjacielem. Sześć lat temu, właśnie w ten dzień, który okazał się być także moimi urodzinami, jechałam w rozgrzanym pociągu do Tarnopola. Byłam śmiertelnie zakochana, chciałam Niemca i płakałam, słuchając piosenki Taylor Swift. Bo właśnie skończyłam 16 lat, a mając ich 15 nie miałam pojęcia, kim jestem. Zgadzało się każde słowo amerykańskiego hitu. Wtedy Taylor śpiewała, że za kilka lat będę wiedziała, co chciałabym powiedzieć piętnastoletniej sobie. I wiem. Choć mam 22 lata i zgodnie z piosenką – zapominam dziś o dedlajnach i czuję się szczęśliwa, wolna, zdezorientowana i samotna w jednej sekundzie.






  1. Ryzykuj; zwłaszcza, gdy strach nie pozwala Ci jeść – to dobry znak.
  2. Zdrowie naprawdę jest najważniejsze, bo...
  3. Tylko zając to zając; kariera może poczekać.
  4. Rodziny się nie wybiera, ale przyjaciele stają się nią mimowolnie.
  5. Depresja to choroba, która zawsze zostaje z nami. To jedyna rzeka, do której po prostu nie da się wejść drugi raz.


  6. Każdy zasługuje na drugą szansę, ale na trzecią już nie.
  7. Kiedy wszyscy myślą, że Twoje życie jest perfekcyjne, nie wyprowadzaj ich z błędu.
  8. Marzenia to tylko bardziej ambitne plany, które trzeba zmienić w cele do realizacji.
  9. Widok na góry może poprawić humor w każdej sytuacji.
  10. Terapia to nie wstyd, to dbanie o siebie.
  11. Miłość jest największą siłą napędową, o którą po prostu trzeba walczyć.
  12. Czasem lepiej schować aparat do torby i cieszyć się pięknem chwili.

  13. Biznesy z przyjaciółmi są jeszcze głupszym pomysłem niż te z rodziną.
  14. Dziennikarstwo to najpiękniejszy (i najseksowniejszy!) zawód na świecie.
  15. Niekażdemu pisane są studia ukończone do 26. roku życia.
  16. Nie oceniaj ludzi, póki nie poznasz ich historii.
  17. Agnieszka to stan umysłu; szczególnie w wersji artystycznej.


  18. Mama i siostry zawsze będą osobami, które pierwsze wyciągną do Ciebie pomocną dłoń.
  19. Jeżeli jesteś komu przeznaczony, prędzej czy później i tak znajdziecie sposób by być razem.
  20. Superbohaterowie nie umierają
  21. Nieważne jak bardzo będziesz uciekał przed przeznaczeniem, oni i tak Cię dopadnie.
  22. W życiu nie można mieć wszystkiego, ale można wszystkiego chcieć, stopniowo „schodząc z ceny”.




NO TO DO ROBOTY



Komentarze

Popularne posty