23 rzeczy, które zrobię latem

Nie mam pojęcia, kiedy minął pierwszy miesiąc moich najdłuższych wakacji. Może to dlatego, że sam początek był naznaczony odsypianiem ostatnich dwunastu lat mojego życia, a może po prostu dlatego, że po odespaniu wszystkiego, wpadłam w wir obowiązków, których obiecałam podjąć się 'po maturze'. Cokolwiek to było, Alfie z Pointless Blog zainspirował mnie, do zrobienia swojej własnej listy '25 rzeczy do zrobienia latem'. Jest jednak mała różnica. Moja lista zawiera 23* rzeczy, a zamiast zdjęciami, będę je dokumentować... filmami! 









  1. Ognisko z przyjaciółmi
  2. 230 km na rowerze
  3. MEGA sesja zdjęciowa
  4. Kino pod gwiazdami
  5. Smoothies, smoothies, smoothies! 
  6. Wschód słońca na górskim szlaku
  7. Nauczyć się grać na gitarze, chociaż jednej piosenki 
  8. Odwiedzić Wesołe Miasteczko!
  9. Zaśpiewać swoją piosenkę lata ze znajomymi
  10. Nauczyć się nowych słówek po ukraińsku
  11. Piknik z rodziną 
  12. Zrobić YOLO (czyt. coś tak szalonego, że nigdy wcześniej o tym nie pomyślałam)
  13. Zorganizować coś fajnego dla dzieciaków - WOLONTARIAT!
  14. Dobry, a nawet bardzo dobry, wywiad
  15. Wydać (w końcu) Hill Size Magazine
  16. Przejść kilka górskich szlaków
  17. Odwiedzić Wybrzeże! 
  18. Puszczać chińskie lampiony do nieba 
  19. Odkryć Pozytywną Energię Śląska
  20. Przeczytać 10 książek 
  21. Perfekcyjne PRZYJĘCIE!
  22. Urodziny w Bieszczadach
  23. Uśmiechać się, robić to co kocham i po prostu być sobą

Możecie być pewni, że zasypię Was relacją z realizacji tych małych i wielkich wakacyjnych celów. Czasem te małe rzeczy cieszą najbardziej, a to właśnie na nie, nie mamy czasu w codziennym biegu. 


*23 - dlaczego akurat taka liczba? Od zawsze przynosi mi wiele szczęścia i radości albo wiele smutku i łez, mam nadzieję, że limit na tą drugą opcję wyczerpał się rok temu. Teraz proszę tylko o radość, uśmiech i szczęście! 



Popularne posty