Duże cycki i koszula? No problem!

"Ale zazdroszczę ci cycków, pożycz trochę!" - rzuca jedna za drugą koleżanką. A ja odpowiadam, że z chęcią oddam! Bo wszystkie posiadaczki dużych biustów i bioder dobrze wiedzą, jak trudno znaleźć idealny ciuch. 5 najtrudniejszych do znalezienia ciuchów plus size? Idealna sukienka, jeansy, szorty, strój kąpielowy i królowa tego zestawienia - koszula plus size. Na szczęście i na to znalazło się rozwiązanie. Wiązane rozwiązanie! 




Nie wyobrażacie sobie mojego szczęścia, kiedy w czasie tradycyjnego shoppingu w Szwecji, znalazłam w H&M sekcję plus size ze strefą wyprzedaży. I wtedy oto, pierwszy raz w życiu kupiłam koszulę, która nie rozchodziła mi się na cyckach, a przy okazji stworzyła mój ukochany outfit



Po powrocie do Polski chciałam znaleźć kolejną. Szukałam i płakałam. Aż w końcu, pół roku później wylądowałam we Wrocławiu. Kiedy w czasie eventu Asia, moja Wróżka Chrzestna i  rzuciła pomysł, żebym założyła do zdjęć koszulę pomyślałam, że zwariowała. Ja i koszula nie zgadzamy się zazwyczaj w dwóch sprawach - biustu i bioder. Pełna konsternacji i niepewności założyłam koszulę, którą wybrała Asia. Doznałam szoku - idealna koszula plus size istniała! 



Śmiem twierdzić, że to pierwszy moment od szwedzkiej wycieczki, kiedy pomyślałam, że mogłabym chodzić w koszulach na zmianę z sukienkami i moimi ulubionymi szarymi t-shirtami. Byłby tylko jeden problem - nie potrafiłabym wybrać jednego wzoru koszuli! 






 Koszula, która wybrała dla mnie Asia była idealnym odzwierciedleniem tego, czego potrzebuje każda laska - trochę słodkości, szczypta Gossip Girl i ogrom szaleństwa. A do tego krój, który idealnie maskuje wszelkie mankamenty figury. No czy można chcieć czegoś więcej?! Chyba tylko tego, by więcej firm produkowało idealne koszule plus size! 





outfit
spodnie - F&F
buty - C&A

Popularne posty